dnes je 1.6.2025

Input:

Evidencia odpadov u správcu bytových domov a administratívnych priestorov

9.12.2021, , Zdroj: Verlag Dashöfer

2021.03.2.1 Evidencia odpadov u správcu bytových domov a administratívnych priestorov

Ing. Peter Gallovič


Je potrebné robiť evidenciu na Evidenčnom liste odpadov aj pre komunálne odpady? (Ide o správu bytových domov a administratívnych priestorov.)

Odpoveď:

Evidenciu v rozsahu Evidenčného listu je potrebné viesť nasledovne:

1. na úrovni správcu bytového domu ak ide o komunálne odpady (zmesový a triedené zložky) od vlastníkov bytov alebo podnájomníkov (prechodný pobyt) NIE - evidenciu vedie mesto alebo obec na základe údajov zberovej spoločnosti,

2. na úrovni správcu administratívnych priestorov: 

  • - NIE - pre zmesový odpad = zmesový komunálny odpad - vedie obec alebo mesto.
  • - ÁNO - od 1. 11. 2021, ak je správcovi vyrubený miestny poplatok za KO za celý objekt, a zároveň sa v zmluve o nájme zaviazal zabezpečovať zhromažďovanie / nakladanie s triedenými