2021.03.2.1 Evidencia odpadov u správcu bytových domov a administratívnych priestorov
Ing. Peter Gallovič

Je potrebné robiť evidenciu na Evidenčnom liste odpadov aj pre komunálne odpady? (Ide o správu bytových domov a administratívnych priestorov.)
Odpoveď:
Evidenciu v rozsahu Evidenčného listu je potrebné viesť nasledovne:
1. na úrovni správcu bytového domu ak ide o komunálne odpady (zmesový a triedené zložky) od vlastníkov bytov alebo podnájomníkov (prechodný pobyt) NIE - evidenciu vedie mesto alebo obec na základe údajov zberovej spoločnosti,
2. na úrovni správcu administratívnych priestorov:
- - NIE - pre zmesový odpad = zmesový komunálny odpad - vedie obec alebo mesto.
- - ÁNO - od 1. 11. 2021, ak je správcovi vyrubený miestny poplatok za KO za celý objekt, a zároveň sa v zmluve o nájme zaviazal zabezpečovať zhromažďovanie / nakladanie s triedenými…